خانوما شما در دوران شیردهی چ غذایی میخورین

۳ پاسخ

من از اول همه غذا ها رو می‌خوردم نفخ حبوبات رو می‌گرفتم بعد غذای که میخوردم که نفخ داشت عرق نعنا می‌خوردم.😅

وای من خسته شدم انقدر دلم میخواد غذاهای مضر بخورم😅😅😅 مثل فست فودو اینا
ولی تا چیز‌مقوی نخورم شیرم خوب نمیشه
من‌کباب تابه ای میخورم
کله پاچه
مرغ
ماکارونی
پلو ماش
اینارو میخورم

من تا ۴۰روزگی فقط سوپ و پنیرسفید و چای نبات و مرغ ابپز

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی