من از اول همه غذا ها رو میخوردم نفخ حبوبات رو میگرفتم بعد غذای که میخوردم که نفخ داشت عرق نعنا میخوردم.😅
وای من خسته شدم انقدر دلم میخواد غذاهای مضر بخورم😅😅😅 مثل فست فودو اینا
ولی تا چیزمقوی نخورم شیرم خوب نمیشه
منکباب تابه ای میخورم
کله پاچه
مرغ
ماکارونی
پلو ماش
اینارو میخورم
من تا ۴۰روزگی فقط سوپ و پنیرسفید و چای نبات و مرغ ابپز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.