دوران شیردهی نسکافه میخورین؟

۴ پاسخ

من که میخورم

من روزی یه لیوان کاپوچینو میخورم با دوتا بچه و کلی کار نخورم اصلا دیگه سرپا نمیتونم بشم

اره من که میخورم

اره هراز گاهی میخورم

سوال های مرتبط