دوران شیردهی چیا میخورین ضعف نکنید مخصوصا نصفه شبا؟

۷ پاسخ

هر چی تو یخچال و کابینتا هست

خرما گردو میکنم و برنج هم سیر نگهت میداره یه تایمی تازه دکتر زنانم گفت برنج شیرتو زیاد میکنه

بادوم عالیه حتی ده تا دونه هم بخوری

نون خالی یا نون پنیر

من جونم نمیگیره نصف شب چیزی بخورم

عه چه جالب
من دیشب ضعف کردم پاشدم خرما خوردم

خرمابخور

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی