بچه رو چطوری از شیر بگیرم؟

۸ پاسخ

من هرچقدر تدریجی تلاش کردم نشد تعداد وعده ها کم میشد به زور ولی تا میومد کامل قطع بشه مریض میشد یا…. خلاصه برمیگشتم سر خونه اول در آخر دوباره کنش کردم به روزی سه وعده رسوندم و تلخک زدم و من و باباش بله‌اش صحبت کردیم که شیر تلخ شده و اخ شده .. خیلی تاثیر داره صحبت کردن و خودشم امتحان کرد و دید تلخه ترک کرد سه روز اول خیلی بهانه میگرفت منم مدام تلخک میزدم خودش بعد دوسه بار دیگه امتحان نکرد اما بهانه متنوع میگرفت تا یک ماه بعد ک خوب شد و عادت کرد

من 4روزه گرفتم موقع خابش خیلی اذیتم میکرد اما بهش ندادم شبا تو خاب عمیق بهش دادم ک سینم خالی شه زنجبیل زدم خورد یکم دید تند دیگ نمیخوره هی میگ مامان میمی میخام میگم تند میگ ببینم در میارم میبینه زنجبیل داره دیگ میره نمخوره. ـ
اما برا خابش چون باسینه میخابید سه شب اول خیلی گریه کرد

من تدریجی گرفتم خیلی خوب بود

از عطاری یه موادی اسمش تلخکه بزن به سینت دیگه نزدیکت نمیشه

حتما کم کم ازش بگیر اول شیر شب قطع بشه بعد تو طول روز رو تعدادش رو کم کن و در اخر هم تو شیشه شیر بهش شیر بده بگو دیگه بزرگ شدی اینو باید بخوری

من تدریجی نتونستم یدفعه گرفتم

من یدفعه گرفتم دو روزی گریه کرد و تمام

منم تو این مرحله ام میگن تدریجی بهتره مثلا چند روز شیر صبح و قطع کنی بعد چند روز ظهر و بعد شب
من بعضی وقتا مه میخاد سرش و گرم میکنم شده 6یا 7ساعتم شده که نخورده باشه پلی بعضی وقتا که گریه میکنه منم جونم نمیگیره سرگرم کنم و شیر میدم که اروم بشه

سوال های مرتبط

مامان 👑پسری👑 مامان 👑پسری👑 ۳ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۲ سالگی
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی