الان خیلی زوده ۲ و نیم الی ۳ سالگی وقتشه عجلتون برا چیه هم خودتون زجر میکشید هم بچه
باید اول بچه تشخیص بده جیش و پیپی بعد اقدام کن ،موقعی هم که میخوای بگیری هر نیم ساعت به نیم ساعت ببرش دستشویی جیش کنه همش یاد آوری کن که جیش داره یا پی پی ،روزهای بعد تایم بردنش بیشتر کن خلاصه تو این موارد صبر شدید میخواد تا بچه یاد بگیره..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.