چطوری دخترم رو از پوشک بگیرم

۲ پاسخ

الان خیلی زوده ۲ و نیم الی ۳ سالگی وقتشه عجلتون برا چیه هم خودتون زجر میکشید هم بچه

باید اول بچه تشخیص بده جیش و پی‌پی بعد اقدام کن ،موقعی هم که میخوای بگیری هر نیم ساعت به نیم ساعت ببرش دستشویی جیش کنه همش یاد آوری کن که جیش داره یا پی پی ،روزهای بعد تایم بردنش بیشتر کن خلاصه تو این موارد صبر شدید میخواد تا بچه یاد بگیره..

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان فاطمه گلی مامان فاطمه گلی ۲ سالگی
مامان فاطمه حورا مامان فاطمه حورا ۲ سالگی