۷ پاسخ

من سرشو مث + برش دادم و بیخیال گذاشتم جلوش برداشت خورد گف اه بد شده و دیگ نخورد ب همین راحتی😬

من قیچی کردم کم کم سوراخشو بزرگ کردم بازم میخورد ول نکرد انقد عصبی میشد دیگه خراب بود پستونکش
ولی بازم کنار نذاشت تا قایم کردم گفتم هاپو برده شبا خیلی اذیت می‌کنه آلات یک هفتس تقریبا

گمش کردمنم پیداش نکردم 😁😁

من نشونش ندادم یادش شد

منم دلم میخواد بگیرم ازش ولی میدونی میترسم شب راحت نخوابه بچم

قیچی کردم سرشو کلا و انداختم داخل اسباب بازی هاش و گفتیم خراب شده چندبار دهنش گذاشت دید نمیشه مکید بیخیال شد

تلخک از داروخونه گرفتم زدم

سوال های مرتبط

مامان مهلا مامان مهلا ۱ سالگی