اخخخ قربون ذوقت 😍🥹
کی قراره بری؟
ان شاءالله اول سالمه
بعدشم بگه خانوم شما یه دختر ناز و خوشگل داری🤩🤩🎀🎀
آن شاا . که خدا هرمی هرچی دوست داره بهش بده منم دختر دوست دارم تحربشو داشتم دختر کلا فرق داره آن شاا . خدا به هرکس دوست داره دختر و حتما بده
خیلی دلتو خوش نکنه عزیزم قطعی نیست به من گفت ۱۰۰ پسر انومالی گفت دختر کلا سرکار رفتم الان هم دو به شکم واسه جنسیت منتظرم ۲۸ هفته برم ببینم چی میگه😂😂
وای یادش بخیر منم بارداری اولم خدا خدا میکردم دختر باشه یعنی رفتم وقتی گفت دختره داشتم ذوق مرگ میشدم😂
انشالله سالم و سلامت باشه عزیزم
هر کدومشون شیرینن
ولی کلا ما دخترا با رویای داشتن یه دختر انگاری بزرگ شدیم
وااااای چقد حرفات مث منه...
منم آرزومه دختر داشته باشم
ان تی ۷۰ درصد گف پسره...
ولی هفته دیگ میرم انومالی دلم یکم تهش امید هس بگه دختره
آخ آرزوی منو گفتیییییی🥹😍ایشالاااااا
انشالله که سالم و سلامت هست و اون چیزی که دلت میخواد بشه عزیزم
من هفته دیگه باید برم انومالی
ایشالا ک سالمه ولی دلنبد 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.