اره گلم تا دلت بخواد😂
منموقع دوقلوهام رفتم سونو گفت بچه هات دوتا دخترن و قلبشون مشکل داره باید سقط کنی دنیا رو سرم خراب شده بود اون روز ب اصرار مامانم رفتم ی سونو دیگ گفت چرت گفته بچه ها کاملن سالمه و دختر و پسرن و همینطور هم بود
من😅👣
به من گفتن تو ان تی دختره. تو انومالی پسر
اره عزیزم من احتمال دادن پسره بعد انومالی گفت دختره
بله برعکسشم هست حتی
این احتمالش زیاده
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.