خانما کسی بود ان تی بگه پسره انومالی بگه دختر ؟

۸ پاسخ

من ان تی بم گفتن پسره باز دیروز رفتم انومالی گفتن یک دختر گوگولی داری🥹🤣🎀

ا
برای من ان تی گفت پسره
انومالی جای دیگه رفتم گفت دختره
سلفری هم گفت دختره

بله من اینجوری بودم

کاش مال منم برعکس بشه🥲

اره من

اره من

واسه من ک انتی گفت پسر توی برگه سونو هم نوشته
حالا تا آنومالی برم ببینم چی میگه

نه گلم اینا دقیقا

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا🌷اریا مامان پارسا🌷اریا هفته بیست‌ونهم بارداری