ن لزوما هردو سالم یا هردو بد نیستن
باید جواب رو گرفتی سریع ببری دکتر قشنگ چک کنه
نه عزیزم حتمی نیس
سونو برا من گفت خوبه همه چیز
ازمایش رفتم یه چیزی مشکوک بود با ید ۱۵ هفته ازمایش دیگه میدادم ولی دکترم جواب ازمایش نشون دادم گفت همه چیز خوبه.نمیدونستم وندادم تا انومالی که جوابشو بردم دکتر خوب گفت اونموقع چرا نرفتی .ولی خوب خداروشکر مشکلی نبود
ولی حتما حتما ازمایشات رو انجام بده
ببین بین آزمایش و سونو نباید فاصله باشه تا جواب شون ب هم نزدیک باشه ولی ب قول شما اگه تو سونو بگه سالمه نود و خورده ای درصد همون سالمه گاهی اون عدد توی آزمایش پیش میاد بالا پایین تر باشه در کل خیلی کم پیش میاد ...
نه صددرصد ننمیشع گفت که سالمه حتما آزمایش هم انجام بدین
بله مال من که اینجوری شد تو سنو گفت سالمه تو آزمایش هم سالم بود کمی کم خونی داشتم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.