۱۰ پاسخ

خدارشکر ک یکی رشد کرده از شما من چی بگم ک جفتش از دست دادم شب روز خون گریه میکنم کاش مال منم یکی بود ای خدا 😭😭😭🥱

می‌دونم سخته ولی به چیزی که اتفاق افتاده دیگه فکر نکن
از خدا بخواه این یدونه رو سالم بذاره بغلت و عاقبت بخیری شو ببینی

برای خدا هیچ کاری نشد نداره انشاالله دلتو شاد میکنه

دقیقا من دیروز رفتم انومالی دعا دعا میکردم بگه اون یکی هم رشد کرده و سری قبل اشتباه دیدم

عزیزم ناراحت نباش انشالله این یکی نینیت سلامت ب دنیا بیاد بخاطراونم شده نباید ناراحتی کنی چون جنین متوجه میشه

تا 18 هفته نمیخوایی بری؟؟؟ این وسط حداقل یبار دیگ برو

منم یکیش واز دست دادم🥺😔
خداروشکر که دومی هست هربار میرم سونو دوستداشتم دومی هم باشه وبگه که هست وسالمه

16سالته؟

سلام بسلامتی دوقلو بارداری انشاالله که سالمه

دوقلو بارداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری