۱۴ پاسخ

من ۳ تا خریدم هیچکدومو نگرفت

من اونت زود هم گرفتن همون بار اول

اونت میدم از اول گرفت

از ۵ روزگی اونت دادم گرفت

اونت ‌.

وقتی نمیگیره ولش کن بزور میخوای بدی حالا چ فایده داره که میخوای بدی من بهش دادم هرکی میبینه میگه نده فکش شل میشه

بی بی لند .. چندروز پیش گرفتم و خداروشکر گرفت

تا سه ماه اونت الان هم هی اور شی

پسرمن اوایل خیلی کم می‌گرفت
الان اصلا نمیگیره. کاش می‌گرفت

بی بی لند

وقتی نگرفته دیگه نمیگیره

فیلیپس اونت

نخر نمیگیره من سه مدل خریدم نخورد کلا دوست نداره الکی پول نده نمیخوره

من بی بی لند

سوال های مرتبط

مامان سامیار وسهیل مامان سامیار وسهیل ۸ ماهگی