۸ پاسخ

مقوی که نیست ولی نشاسته و کربوهیدرات داره، برای وزن گیری خوبه
پسر منم خیلی دوست داره

اگه میخوای قوت داشته باشه با آب قلم آبپز کن بعد با روغن زیتون یکم تفت بده

دختر منم هفته ای سه بار سیب زمینی سرخ کرده میخوره و عشق میکنه

آره خوبه وزن دهی داره
ولی بزار روی دستمال روغنشو بگیر

همه چی مبتونی بدی راحت باش

مقوی نیست ولی خوبه🙃
میتونی از روغن زیتون استفاده کنی برای سرخ کردن که ضررش کمتر باشه

دیگ دوس داشت خورد ولی مقوی نیست ولی اگ دوس داره دیگ چاره ای نیست دختر منم هرچی دوس داره میخوره یعنی هزاری چیزای مقوی هم درست کنم نمیخوره فقط اون جی ک دوس داره ناهار دلوین هم سیب زمینی سرخ کرده بود

منم امشب به پسرم دادم اما عذاب وجدان دارم که کافی نبوده باشه

سوال های مرتبط