۱۰ پاسخ

وای کاش این عکسارو بزارید توی تایپکای پایین حالمونو بهم زدید بخدا

تو کامنتا عکس بذار خب

واقعا حالم بد شد
علم پیشرفت کرده
دکتر هست ک نخواید این عکسارا بذارید اینجا

حالمممم بهم خورد🤮نزار

عزیزم ناراحت نشی اینجا زن باردار هست
نزار پاکش کن تو کامنت ها بزار
کارت خیلیی بده ادم از پی پی بچه خودش بدش نمیاد ولی از بجه مردم ک بدش میاد
پاکش کن زن باردار. هس

حساسیت شدید ب پروتئین گاویه
ببر دکتر عکسشم داشته باش

ای وایی خداا

عزیزم اره اسهال‌های و حساسیت پروتئین گاوی داره فک کنم قرمزه اره؟

وای حالم بهم خورد اخه شماها برا کدوم جهنمی هستین که صاف میاین اینا میزارین،مگه دکتریم ما، بزارش داخل کامنتا که حداقل ما نبینیم یهو

پوشک بزار توپلاستیک ببر پیش متخصص

سوال های مرتبط

مامان بلوبری✨ 🫐 مامان بلوبری✨ 🫐 ۷ ماهگی