۲ پاسخ

عزیزم بعضی وقتا همزمان پوپو ،ی خیلی هم جیش میکنن
حتی اگرم اسهال باشه اگر میزانش خیلی کمه مشکلی نیس،اکر دیدی دفعاتش زیاده ببرش دکتر دارو بده بند بیاد

اگه توش دون دون داشته باشه اسهال نیست اگه آب خالی باشه اسهاله

سوال های مرتبط

مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان 💙محمد💙 مامان 💙محمد💙 روزهای ابتدایی تولد