ببخشید نی نیم پی پی هاش همراه با ابه
ینی اسهاله؟

۴ پاسخ

سلام سونو سینتون بردین دکتر چی شد؟

طبیعیه

شیر خودتو میخوره نه طبیعیه

نه اشکال نداره وزن گیریش خوبه؟

سوال های مرتبط