۶ پاسخ

اگر شیر مادر میخوره تا ۷ بار طبیعیه بیشتر اسهال حساب میشه

وقتی روزی بیشتر از ۵ بار باشه اسهال حساب میشه

اسهاله

اسهاله

پی پی بچه من سفت تره اصلا پی پیش اینجور نیس احتمالا اسهاله

روزی یه باره خیلی الکی هست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی