۹ پاسخ

پسر من یه مدته هرچند روز یبار شکمش کار میکنه پی پیش همینطوریه، اسهال نیست، باز من میگم دیر دیر کارمیکنه واسه اینه اینطوریه آخه قبلا هرروز پی پی داشت دون دون زرد بود که دکتر همون موقع گفت باید دون دون باشه

طبیعیه

دخترمنم همینه

پسر منم اینجوریه

طبیعیه

اسهاله عزیزم ببرش دکتر

طبیعیه عزیزم
منم بچم اینجوریه

اسهاله فک کنم

ابنجوریه

تصویر

سوال های مرتبط