پسر من یه مدته هرچند روز یبار شکمش کار میکنه پی پیش همینطوریه، اسهال نیست، باز من میگم دیر دیر کارمیکنه واسه اینه اینطوریه آخه قبلا هرروز پی پی داشت دون دون زرد بود که دکتر همون موقع گفت باید دون دون باشه
طبیعیه
دخترمنم همینه
پسر منم اینجوریه
طبیعیه
اسهاله عزیزم ببرش دکتر
طبیعیه عزیزم
منم بچم اینجوریه
اسهاله فک کنم
ابنجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.