۴ پاسخ

اکر شیر خودتون را میخوره تا ۱۴ روز پیپی نکنه اکیه ولی اگه شیر خشک‌میخوره برید دکتر

مگه زردی دارو داره ...دکتر دیروز میگف هیچ دارویی وجود نداره ...زردی بچت چنده؟؟

دکتر من گفت تا ۱۴ روز پی پی نکنن طبیعیه اگر روزی ۱۴ بارم پی پی کنن اونم طبیعیه

دکتر دختر من میگفت نوزاد تا یک هفته هم پی پی نکنه هیچ اشکالی نداره و یبوست محسوب نمیشه

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد