اکر شیر خودتون را میخوره تا ۱۴ روز پیپی نکنه اکیه ولی اگه شیر خشکمیخوره برید دکتر
مگه زردی دارو داره ...دکتر دیروز میگف هیچ دارویی وجود نداره ...زردی بچت چنده؟؟
دکتر من گفت تا ۱۴ روز پی پی نکنن طبیعیه اگر روزی ۱۴ بارم پی پی کنن اونم طبیعیه
دکتر دختر من میگفت نوزاد تا یک هفته هم پی پی نکنه هیچ اشکالی نداره و یبوست محسوب نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.