شیراز کدوم دکتر خوبه برا نازایی
من بخاطر امپول ازادسازی وسینال اف بود پریود شدم خوب شد
من زمانی که باردار بودم خیلیییی درد میکرد دقیق هم از ۱۰ روز قبل موعدم کمر درد هم داشتم من فکر میکردم که پهلوم سرما خورده ....
من موقعی که باردار بودم و نمیدونستم خیبیییی زیاد درد سینه داشتم جوری که حتی دست نمیتونستم بهش بزنم ولی حالت عادی که پریود میشدم اینقدرا درد نمیگرفت در حد معمول درد میگرفت
من داشتم ولى پريود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.