۱ پاسخ

من برخورد نداشتم ولی تعزیف خوبم ازش نشنیدم وایب خوبی هم از قیافش نمیگیرم بنظرم میخوای هزینه کنی جا ازاده رحمتیان میگن بهتره و خیلیا رضایت داشتن ازش من خودم دکترم چالاکی نیا هستش ازش راضیم خوبه سز اختیاری هم انجام میده ۱۵این ور سال زیر میزی میگیره اون ور سال نمدونم

سوال های مرتبط