من برخورد نداشتم ولی تعزیف خوبم ازش نشنیدم وایب خوبی هم از قیافش نمیگیرم بنظرم میخوای هزینه کنی جا ازاده رحمتیان میگن بهتره و خیلیا رضایت داشتن ازش من خودم دکترم چالاکی نیا هستش ازش راضیم خوبه سز اختیاری هم انجام میده ۱۵این ور سال زیر میزی میگیره اون ور سال نمدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.