۸ پاسخ

بارداری اولم یه ماه خوردم،ابن بار چهار ماه خوردم

من ۳دوره خوردم دوره اخر ازادسازی داد دکترم الان باردارم

من دو ماه خوردم عزیزم

من خوردم کیست شد ماه بعد دکتر کلومیفن داد باز کیست شد این ماهم ک خانم تشریف نداره بازم از دست دادم شانسمو

من خوردم دو ماه این ماه هم خوردم برای فولیکوله استفاده کن انشالله جواب بگیری

یکسالی هست ...نتیجه نگرفتم
۳دوره دارو محرک دو دوره استراحت این چرخه ادامه داشته....

بله .

من خوردم نشدم

سوال های مرتبط