۲ پاسخ

من اردیبهشت خوردم امپول Fsh زدم ولی متاسفانه پریدپود شدم امروز

بارداری قبلیم دکتر داد بعد گفت باید امپولشم بزنی من نزدم و قرص فقط خوردم و همون مته حامله شدم

سوال های مرتبط

مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 مامان بارانم🩷وهدیه های کربلا💙💙 قصد بارداری