مایع لباسشویی بچه چی استفاده میکنید؟

۳۱ پاسخ

مای بیبی

اول چیکو بود دیدم بخاطر قیمت بالاش اصلا کیفیت خوبی نداره لباساش رو خشک میکرد الان پرسیل کودکان یعنی عالیه هم بوش خوبه هم قدرت لکه بریش همم خشک نمیکنه لباسارو

پینم بوی نوزاد میده

پینو

پینو خیلی خوبه

چیکو در آبی

پرسیل کودکان
چون قدرت پاک کنندگی ش عالیه
الّبته امتحان کردم به این نتیجه رسیدم و بوی بسیار خوبی داره

چیکو در آبی

پرسیل

من اکتیو و پینو و فیروز استفاده کردم ولی از همه بیشتر اکتیو رو دوست دارم و بوی خیلی خوبی هم داره

فیروز ، پینو

پینوووووو

پودر صابون فیروز

پرسیل انقد خوشبو که لباساش تا چند وقت بوشو میده تنشم میکنم همه میگن چقد خوشبوعه

من پودر صابون فیبروز یا پینو بیبی

مالوچسکا

فیروز صورتی بوش خیلی خوبه

فیروز پینو اکتیو

پینو رنگ آبیش خیلی بوی خوبی داره

پینو خیلی خوبه

فیروز یا پینو

پینو

فیروز

پینو خیلی خوبه .فیروزم بد نیس

فیروز رنگ بنفش

من فیروزوکامفورت فک میکنم ولی بوی فیروز صورتی خیلی دوست دارم

اکتیو

فیروز .اکتیو

فیروز.پینو.چیکو.بی بی لند

پینو.

پرسیل

سوال های مرتبط