۷ پاسخ

از ۳۸ هفته به بعد میتونی

نه هنوز ضرری ثابت نشده
ولی اگر دوست داشتی بری دستکش بپوش که فقط سر انگشتات بیرون باشه
و اگر نری بهتره😀🌺

من خسته شدم اما گفتم بزارم تا ۳۹هفته

ببیشتر دکترا ۳۸ و۴ روز میدن ولی بعضی هاهم ۳۷ و ۴ تا۶ روزم دیدم دادن

هر وقت. فتی بهم نوبت میدن باید ۳۰ رو پر کرده باشی فقط

برا من ۳۷هفته ۳روز نوبت سزارین داده دکترم

سلام من 29 هفته هستم کاشت ناخن برای جنین آسیبی ایجاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان خداهرچی دادشکر مامان خداهرچی دادشکر هفته سی‌وچهارم بارداری