۱۰ پاسخ

قبلا شبا ۱۱ میومد غوغا می‌کرد دو شبه پیدا نیست

اره عزیزم🤣فرقش فقط زور بیشترشه

اره گلم دهنمون سرویسه😑

من شنبه تو ۵ ساعت ۳ بلر بخاطر تشخیص غلط دکتر nstدادم

ن برا من دوروزیه کمترشده

مال من دو روزه ارومه یه گوشه جمع میکنه خودشو

اره زیاااد

اره 😐

مال من از اولم کم بود
الانم کمه زیاد نیس خیلی

اره ..

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد👶 مامان آقا محمد👶 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد