میگن تا 41 ھفتہ بستری نمیکنیم بعد اونجا اذیت نمیکنن بیان ھی معاینہ
ماله من کم شده دو بارم رفتم nst دکترم گفتش که مشکلی نیست
من کہ دیروز دکتر گفت بیا 15 میگیرم سزارین میکنم امروز صبح رفتم زدہ زیرش میگ باید بری طبیعی نشد میبریم سزارین من کی گفتم سزارین میکنم انقد عوضی ان
مال من کمه ،شما چطور ؟
باید مثل قبل باشه
طبق تجربه قبلی هر تغییری تو الگوی حرکتش باید بررسی بشه چون ممکنه مشکلی باشه
سلام نرفتی دوبارہ بیمارستان بستری شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.