خانما هم هفته من ۳۸هفته حرکات نی نی هاتون چجوریع؟؟

۶ پاسخ

میگن تا 41 ھفتہ بستری نمیکنیم بعد اونجا اذیت نمیکنن بیان ھی معاینہ

ماله من کم شده دو بارم رفتم nst دکترم گفتش که مشکلی نیست

من کہ دیروز دکتر گفت بیا 15 میگیرم سزارین میکنم امروز صبح رفتم زدہ زیرش میگ باید بری طبیعی نشد میبریم سزارین من کی گفتم سزارین میکنم انقد عوضی ان

مال من کمه ،شما چطور ؟

باید مثل قبل باشه
طبق تجربه قبلی هر تغییری تو الگوی حرکتش باید بررسی بشه چون ممکنه مشکلی باشه

سلام نرفتی دوبارہ بیمارستان بستری شی

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی