۶ پاسخ

به منم بگین دیونه شدم دیگه ازبس شباخاب ندارم

فهمیدی به منم بگو🥲

هر موقع شیر خواست اب دادم الانم یبار فقط ساعت ۳بیدار میشه برای اب تا ۷صبح که شیر میدم

چرامیخواین شیرشب روقطع کنین چه اشکالی داره بخوره شیر

به نام خدا پستونک بیدار میشه پستونک میچپونم دهن بچه تا شیش و هفت صبح🤦🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

عزیزم من خودم بچم گاهی اوقات فعلا بیدار میشه گاهی هم نه .
اول اینکه شامشو نیم ساعت قبل خوابش بده و بعدش شیر بهش نده یعنی قبل خوابش بهش شیر نده وقتی شام خورده اینجوری عادتش کم کم از بین میره .
عمده ی شیره روزانشو سمت صبح بده و بین عصر تا شب کمتر بده و با غذا و میان وعده بیشتر سیرش کن.
گاهی اوقات بچه بیدار میشه برای شیر و گرفتگی نیست برای آغوش مادره ، اول یکم بغلش کن اگه دوباره خوابش برد که شیر بهش نده ولی اگه بیدار بود و همچنان گریه میکرد دیگه گرسنشه .

سوال های مرتبط

مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری