مامانا من این ویتامین د۳ گرفتم چ موقع بدم چند سی سی

تصویر
۶ پاسخ

اينو واسه چي گرفتي گلم؟

هرروز یک سی سی ترجیحأ بعد از خوردن غذا

رو خود جعبه نوشته مقدارشو با سرنگ خودش بده

من بعد صبحانه نصف سرنگ میدم هروز حتی جمعه ها

سلام
سرخود گرفتی؟بچت چن سالشه
شاید منم گرفتم

دکتر به من گفت بعد نهار دو سیسی

سوال های مرتبط