عکسای دیارم
تو تاپیکام هس
بگیر حتی شده سه تایی مال پسر من تو تاپیکام هست
یه عکس آتلیه هم خودم ادیت زدم براش روی میز گذاشته بودم
کیک و گیفت و خوراکی برای جشن عصرونه بود
دندونی کارن
نمیدونم تا دندونش دراد شرایط چجوریه
ولی فکرنمیکنم که جشن بگیریم کادوجمع کنیم
احتمالا اش بپزم بیرون بدم
پسرمم اتلیه ببرم
جشن فکرنمیکنم بگیرم بااین شرایط گرونی
من که حقیقتا نه دوس دارم دعوت بشم نه دوس دارم مهمونی بگیرم
بنظرم جالب نیس
اش دندونی و گیفت درست میکنم پخش میکنم و آتلیه میریم /خانواده میگن جشن بگیرین ولی ما خودمون مخالفیم که چی بشه اخه😂
دندون در آورد آش درست کردم به آشنا ها دادم و بردم آتلیه عکس گرفتم
آش پختم بردمش باغ عکاسی
حوصله خاله زنک بازی نداشتم
دندونی دخترم این شکلی بود
تو خونه زنونه ، ساندویچ فلافل با اش دندونی دادیم پک هم عکس بچه با ی گیفت دندون با اش ریختن بردن
من با هوشمصنوعی درست کردم قبل جنگ والسلام
آتلیه بردم و براش آش درست کردم همین
منم شدید درگیر دندونیم درسته وضعیت خوب نیست ولی نمیخوام بمونه رو دلم مخصوصا که از یه ماه پیش درحال تدارکم انشالله هفته بعد میگیرم یه جشن ۳نفره میگیرم و آش دندونی رو پخش میکنم
رفتم انلیه همعکاسب هم یه کلیپ با آهنگ معروف دندونی درست کردیم هیلی ثشنگ شد کلا از اینکه حاله و عمو و غیره دعوت کنگ هرکی حرف بزنه بدم میاد همه رو خصوصی برگزار میکنم خیلی قشنگ میشه من و شوهرم و پسرم
تاپیک گذاشتم
مرلسم نگرفتم
آش رو پخش کردم
کیک و کوکی درست کردم با ۶ماهگی ش عکس گرفتگ
من آتلیه میبرمش فقط
وای اصن حوصله ندارم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.