۸ پاسخ

البته اینم بگم
دخترم دو ثانیه دیر شیر ب دهنش برسه بد هوار می‌کشه
با پستونک و بوس و بغل نمی‌خوابه 😭😂

چند سی سی میدی هربار بعذ

مشکل منم هست تازه اولا ۲الی ۳ بار پامیشد الان شب شده ۶ بار پاشده

بچه ی منم . کلا شبا با سینه ای که تو دهن باشه می‌خوابه.

تو روز بیشتر شیر بهش بده اگه میخوره،هر چی کالری مورد نیاز بدنشونو تو روز بیشتر گرفته باشن شب کمتر پا میشن

دختر منم با این که غذا میدمش شب ولی بازم چندین بار بیدار میشه تا صبح

همچنینی

شاید غذا میخاد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی