اینجا کسی بندر عباسی هست 😥😥😥😥😥😥

۶ پاسخ

دوستانی که خانوادشون توی نیروی دریایی چه دولتی چه خصوصی کار میکنن لطفا هشدار لازم رو بدید تا به سرکار ها نرن
خیلی خطرناکه.
از ایست بازرسی ها و مناطق نظامی فاصله بگیرید،از مساجدی که میدونید توش چه خبره فاصله بگیرید
شیشه هارو چسب بزنید اتاق امن پیدا کنید کوله نیاز های فوری رو اماده کنید
لطفا برای امنیت و جان خودتون هرکاری که نیازه انجام بدید،ایران ِفردا به شما نیاز داره
@TrollNews2🗞 | نیا

فک کنم این به دردتون بخوره

تصویر

اره من واسه چی؟

چی شده چه خبره وای کاش مادرا جوای میدادن و انقدر دل واپسم

وای عین تهران میزنه بندرعباسو خدا بهمون رحم کنه

گفته تخلیه کنین
خدا خودش رحم کنه

سوال های مرتبط

مامان آنا❤آرن مامان آنا❤آرن ۱ سالگی