این دور وزمونه اینایی که زبون دارن وکار نمیکنن عزیزترن تا عروسایی که همه کار میکنن واحترام میزارن بهشون
از اول هر کاری کردی کردی دیگه بعد بی فایدس
ولی من خوشم نمیاد جایی که برام زحمت کشیدن غذا آماده کردن تدارک دیدن بی کمک برم بشینم از نوجوونیم هر جا میرفتینم کمک کردم به نظرم این شعور رو میرسونه
همیشه همینه... اونایی که کار نمی کنن و احترام نمیذارن عزیز میشن
دمش گرم چه بلده ما چه خنگ بودیم با ۲۴ سال سن
چندسالشه
خانواده شوهرم شهرستانن وقتی میان خونمون یکی دو روز میمونن واسشون سنگ تموم میذارم ی جوری ک همسرم میگ بسه خودتو اذیت نکن هیچکدومشونم کمکم نمیکنن نهایتا با پسرم بازی کنن وقتی میرم خونه مادر شوهرم آخر هفتس معمولا همه خواهرشوهرام میان دیگ نمیزارن من کاری کنم ولی وقتی مادرشوهرم تنها باشه ظرفای ناهار یا شامو حتما میشورم چون سنشون زیاده اذیت میشن
عروس ماهم هروقت میاد خونه مامانم میشینه بغل داداشم تکون نمیخوره یکبار ظرف هارو شسته بود به داداشم گفته بود من یه عالمه ظرف شستم خسته شدم ازاون موقع دیگه عمرا مامانم بزاره دست به چیزی بزنه اینقدر بدمون اومده ازش که نگو تاحالا هم چین آدمی ندیده بودیم بخدا
توخودت دوست داری کسی بیاد خونه ات دست تنها همه ی کارهارو بکنی حتما باید کمک میکردی کاری به اون نداشته باش
عروس که برای کار کردن خونه مادرشوهر نیست، منم هروقت برم هیچکار نمیکنم.اونا هم بیان نمیزارم کسی کاری کنه
ولی خدایی من از همون اول خیلی تو دست و پاش نبودم🤪
چون میدونم بد عادت میشه
با اینکه من خانواده شوهرم خیلی خیلی خوبن ولی همیشه گفتم دوری ودوستی
اوه منم عین تو بودم هروقت میرفتم جارو به دست همش بشور بساب غذا درست کن سفره بنداز الان نمیرم هروقت برمم کنار شوهرم میشینم زودی هم پامیشم میام نه ازش انتظار دارم شام بده بهم نه چیزی 🫤
اوه چقدر کم اومده
اوووه چه زرنگه عروس جدیده...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.