۷ پاسخ

امشب از ۱۲ گیر داده به اصفهان نمیره هم لعنتی

سمت ماهم بدجور می‌لرزه
کاش جنگنده میرفت

الهی بگردم دست از سر تهران برداشتن اومدن اونور باز

وای تورو خدا شهر ترک کنید محل ما پر اصفهانی ها شده همه خونه خریدن.

امشب سمت ما هم همش صدا جنگنده میاد ، خدایا پناه می‌بریم به خودت🥺

شیشه هاتونو چسب زدین ؟
ان شاءالله خدا کمکمون کنه

عزیزم باز زدن ؟

سوال های مرتبط