اصلا فک نمیکنم ...اوضاع کشور همیشه خرابه مگه ده سال دیگه
برای تعقیر روحیه ی شما من به چهارمی فکر میکن
من با اینکه حاملگی مزخرفی داشتم ولی نمیخام دخترم تنها باشه
منم همچنین
بعد ۲سال
صددرصد چرا که نه
ی دونه که کمه
منم همین جمله رو خیلی گقتم ولی الان دومی رو باردارم دو ماهشه
به هیچ اعنوان فکر نمیکنممم
بلههههه ...قبلا ب دوتا بچه داشتن شک داشتم ولی از وقتی پسرم ب دنیا اومده مطمعن شدم ک دوتا بچه میخوام انشالله دو سال دیگه
من دوتا دارم واسە هفت پشتم بسمە😂
من از این گوه خوریا حالا حالاها نمیکنم😂😂دوراز جون شما البته
نه نه نه نههههههه
من گ و ه بخورم😂😂
منم وقتی دخترم ب دنیا اومده بود میگفتم دیگه غلط بکنم رفت تا ۶ سال بعد
ولی دوماه بعد سوپرایز شدم🤣
الان دیگه غلط بکنم
نه نه نه
من اگ چ از لحاظ احساسی و چ از لحاظ پول بدونم تیام تعمینه اره اونم بعد۷سال دیه
نهههههههه😑
اصلاااا
حالم بهم میخوره
با اینکه شنبه سقط کردم
نه الان زوده
اصلا و ابدا
منم مثل تو🤣
اصلا و ابدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.