مامانا به بچه ی دوم فکر میکنید؟؟ من که غلط بکنم😂

۲۳ پاسخ

اصلا فک نمیکنم ...اوضاع کشور همیشه خرابه مگه ده سال دیگه

برای تعقیر روحیه ی شما من به چهارمی فکر میکن

من با اینکه حاملگی مزخرفی داشتم ولی نمیخام دخترم تنها باشه

منم همچنین

بعد ۲سال

صددرصد چرا که نه
ی دونه که کمه

منم همین جمله رو خیلی گقتم ولی الان دومی رو باردارم دو ماهشه

به هیچ اعنوان فکر نمیکنممم

بلههههه ...قبلا ب دوتا بچه داشتن شک داشتم ولی از وقتی پسرم ب دنیا اومده مطمعن شدم ک دوتا بچه میخوام انشالله دو سال دیگه

من دوتا دارم واسە هفت پشتم بسمە😂

من از این گوه خوریا حالا حالاها نمیکنم😂😂دوراز جون شما البته

نه نه نه نههههههه

من گ و ه بخورم😂😂

منم وقتی دخترم ب دنیا اومده بود میگفتم دیگه غلط بکنم رفت تا ۶ سال بعد
ولی دوماه بعد سوپرایز شدم🤣
الان دیگه غلط بکنم

نه نه نه

من اگ چ از لحاظ احساسی و چ از لحاظ پول بدونم تیام تعمینه اره اونم بعد۷سال دیه

نهههههههه😑

اصلاااا

حالم بهم میخوره

با اینکه شنبه سقط کردم
نه الان زوده

اصلا و ابدا

منم مثل تو🤣

اصلا و ابدا

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری