سلام کسی میدونی این چه ازمایشی هست ؟؟
رو برگه نوشته App

تصویر
۶ پاسخ

عزیز ازمایش غربالکریه دومه الفا فتو پروتئين اسمشه

ازدکترت راضی هستی؟

afp شاید باشه که غربالگری مرحله دو بهش میگن و توی هفته 16 انجام میشه

فک کنم اداره برای قند و ..... هستش

تا حالا نشنیدم

غربالگری ۳ماه اول

سوال های مرتبط

مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دونه برفی❄ مامان دونه برفی❄ هفته بیست‌وششم بارداری