۱ پاسخ

ارع من ازروز11ای یو ای زدم تا13هاله داشت بعدم رفتم سنوازمایش مثبت بودولی متاسفانه بتام اول119بودبعد346دوشنبه هم دادم266افت کردحالا موندم چکارکنم

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری