۲ پاسخ

نه نگران نباش منم بچم سرش اون پایین‌ماییناست😁
سعی کن زیاد رو به جلو خم بشی که توی پوزیشن درست قرار بگیره

زود که نیست خیلی خوبه سر بچه پایین باشه و داخل لگن فیکس باشه مخصوصا برای زایمان طبیعی

سوال های مرتبط