۳ پاسخ

ممکنه اصلا هیچوقت ازت ترشح نیاد ربطی ب چندسانت باز شدنت نداره

گلم ۳۸ هفته خون ریزی پیدا کردم رفتم پیش دکترم معاینم کرد ۲ سانت بودم انقباص منظمم داشتم دیگ رفتم بیمارستان. برا زایمان زایمانمم طبیعی بود
باید معاینت کنن تا متوجه بشی ک چن سانتی
وقتی ترشح موکسی میاد نشونه زایمان خب

معلوم نیست وقتی معاینه میکنن میفهمن جند سانتی و اینکه وقتی ترشح میاد حتما یک یا دو سانتی

سوال های مرتبط

مامان جوجو 👶🐣 مامان جوجو 👶🐣 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد