ممکنه اصلا هیچوقت ازت ترشح نیاد ربطی ب چندسانت باز شدنت نداره
گلم ۳۸ هفته خون ریزی پیدا کردم رفتم پیش دکترم معاینم کرد ۲ سانت بودم انقباص منظمم داشتم دیگ رفتم بیمارستان. برا زایمان زایمانمم طبیعی بود
باید معاینت کنن تا متوجه بشی ک چن سانتی
وقتی ترشح موکسی میاد نشونه زایمان خب
معلوم نیست وقتی معاینه میکنن میفهمن جند سانتی و اینکه وقتی ترشح میاد حتما یک یا دو سانتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.