جیره جدیده جنگ تموم شه اینم تموم میشه 😐🤣
این برای مادرای بارداره که فروردین بچه هاشون به دنیا میاد برای ما نیست
چرت میگن
برای بچه های ک از تاریخ ۱/۴۰۵به بعد یه دنیا میان
اره برا منم اومده
راس باشه ب همه میدن تا دوسالگی نوزاد ها
ولی چرا نوشتن به تمام مادران تعلق میگیره؟
تاحالاازایناراست شنیدین موقعش که بشه معلوم میشه میدن یانمیدن 😁 😁
این طرحی برای افزایش جمعیت مثلا اخه زدن نصف جمعیت رو کم کردن الان میخان باز ترغیب کنن ب فرزندآوری
آخه دوتومن چیمیشه؟
این برا بچه های که از فروردین به دنیاه میان
هر بچه ای که از اول فروردین ب دنیا بیاد ماهی دو تومن بهش میدن تا دوسالگی
این به ماهم تعلق میگیره؟؟
تا اهدا شه و کار کنه بچه های ما ک دوساله میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.