اینو دیدین؟!؟!

#پوشک #شیرخشک

تصویر
۱۴ پاسخ

جیره جدیده جنگ تموم شه اینم تموم میشه 😐🤣

این برای مادرای بارداره که فروردین بچه هاشون به دنیا میاد برای ما نیست

چرت میگن

برای بچه های ک از تاریخ ۱/۴۰۵به بعد یه دنیا میان

اره برا منم اومده

راس باشه ب همه میدن تا دوسالگی نوزاد ها

ولی چرا نوشتن به تمام مادران تعلق میگیره؟

تاحالاازایناراست شنیدین موقعش که بشه معلوم میشه میدن یانمیدن 😁 😁

این طرحی برای افزایش جمعیت مثلا اخه زدن نصف جمعیت رو کم کردن الان میخان باز ترغیب کنن ب فرزندآوری

آخه دوتومن چیمیشه؟

این برا بچه های که از فروردین به دنیاه میان

هر بچه ای که از اول فروردین ب دنیا بیاد ماهی دو تومن بهش میدن تا دوسالگی

این به ماهم تعلق میگیره؟؟

تا اهدا شه و کار کنه بچه های ما ک دوساله میشن

سوال های مرتبط

مامان پسری❤️ مامان پسری❤️ ۱ سالگی
مامان مهبد مامان مهبد ۱ سالگی