۱۲ پاسخ

من هنوز باورم نمیشه کلا از حس رد شده

حالا جاا داری هنوز برا سنگین شدن😂😂فعلاخبری نیس

من هنوز سنگین نشدم نی نی شما هنوز خیلی گوگولیه عجله نکن بزرگ میشع

من تا ۲۱ هفته اینجوری بودم حتی یادم میرفت باردارم اما الان تازه داره باورم میشه

منم همینم .

منم همینجوری بودم الانم اونقد متوجه نمیشم تا وقتی ک لگد میزنه🤣همچنان انگار تو شکمم چیزی نیس

هفتت بره بالا حس میکنی ولی معمولا صبحا همه خیلی سبک هستن و حس بارداری ندارن

عزیزم تو ۲۱ هفته ای
نبایدم چیز خاصی حس کنی
زوده حالا سنگینی

هفته دیگ چنان لگد بزنه میفهمی بارداری 😂

منم همین حس دارم

من جدیدا حسش‌میکنم😍

والا منم تا وقتی ک تکون نخورده حس نمیکنم که باردارم 🤣

سوال های مرتبط