منم ۶ روز دیگ انومالی دارم بعضی وقتا استرس میگیرم چون علایمی ندارم فقط دل ضعفه و اشتهام زیاد شده دلمم داره بالا میاد این چنروز بگذره برم ببینمش تو سونو خیالم راحت شه🥺
منم همینطوریم تو نت زده بود اکثر خانما حاملگی بی علامت دارن مخصوصا اونایی که با تنبلی تخمدان باردار شدن
من انومالی هم رفتم ولی هنوز همین حس رو دارم مخصوصا وقتایی ورم شکمم میخوابه همش میترسم جفتم هم قدامیه اصلا حرکاتشو حس نکردم😔
از چند هفته دیگه وزن جنین زیاد میشه قشنگ حس میکنی به پهلو بخوابی میفهمی کجای شکمته حرکاتشم محکم تر میشه
مگه انتی نرفتی؟
خب شکمت سبکه هنوز،،هنوز جنین وزنی نداره،،حتی منم زیاد احساس سنگینی نمیکنم هنوز،،بعضی روزا اصلا انگار نه انگار حاملم،،بچه نزدیک یک کیلو برسه وزنش کم کم احساس میکنی،،از ۲۸ هفته هم قشنگ تکوناش واضح هست،،الان حرکتاش هم مهم نیست فعلا
عادیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.