۱۳ پاسخ

من دکترم ۱۸ هفته ۶ روز نوشته بود
ولی من ۱۸ هفته و ۴ روز رفتم همه چی مشخص بود خداروشکر

برو عزیزم من دکترم گفت برو این هفته تایم خوبیه یافردا یا یکشنبه میرم حتما

برو خوبه،من ۱۷و ۵روز رفتم همه چی اوکی بود

من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم

منم ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم انومالی

خب شنبه اش برو

برا منم گفته یکشنبه برم میشه ۱۸ هفته کامل
برو دیگ زود نیس

منم به حساب انتی فردا ۱۷ هفته و ۴ روزه میخوام برم دکتر برام سونو بنویسه

من دکترم گفته ۱۷ هفته و سه روز برم
شما هم برو هوبه دیگه

فدات عزیزم ایشاالله که صحیح وسالم باشن واسه هممون

به من گفت قبل ۱۸ هفته برو

منم تاریخی ک میخوام برم ۱۷ هفته و ۶ روزم گلم

زوده صبر کن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🤍🥹 مامان هدیه خدا🤍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نرگس‌ و امیرها مامان نرگس‌ و امیرها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلارام .دریا مامان دلارام .دریا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری