خانما شما هم حس میکنید حامله نیستید من ک هیچ حسی ندارم نه تکون نه چیزی دیگه

۷ پاسخ

کاملا عادیه منم قشنک اینجوری بودم اون هفته هام
هی با خودم میگفتم ینی واقن حاملم
تا اون هفته ها گذشت و الان ک تکون هاشو حس می‌کنم خوشحال ترینم🥹

عزیزم کاملا طبیعیه
برای اینکه باورم بشه حالم‌میرفتم وسایلشو نگاه میکردم
تکونای نینی من از ۲۴ هفته شروع شد.
عجله نکن نگرانم نباش🥰

منم حس سبکی انگار نیستم هی نگاه شکمم میکنم تا بزرگ شده یا ن

منم آره همش یادم میره حامله ام بارداری قبلی که متاسفانه بچم نموند از تهوع از اول تا آخر بارداری مردم ولی این یکی هیچیییییی

متاسفانه اره

میترسم میگم همش برم صدا قلب بگیرم

عزیزم الان طبیعیه؛ هفته ۲۰ ب بعد یه تکونایی ریزی حس میکنی

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🌱😍 مامان معجزه الهی🌱😍 هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری