اره منم نه ویار داشتم نه شکم داشتم
هعی نگران بودم میگفتم انگاری حامله نیستم
الان دیگه یه کوچولو شکم دارم تکون هاشو هم دوبار حس کردم
ارع من اصلا شکم ندارم و حس میکنم که حامله نیستم🥲
من حتی ثانیه ای هم فراموش نمیکنم 😪
هنوز هیچی حس نمیکنم
من بارداری قبلی مم تا زایمانم شکمم خیلی کوچیک بود و واضح مشخص نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.