۸ پاسخ

خب اول اینکه زود براش شروع کردی بعدم اینکه حتما خیلی سفت درست کردین باید فقط یکم از شیر مادر غلیظ تر باشه

حداقل يه هفته دو هفته همين فرني رو بايد بدي
روزي يك قاشق يا دو قاشق

مامانا پوره کدو یا سیب یاهویج‌رو چجورباید درست کرد

بستکی ب ذایقه بچه داره بچه ها با هم فرق دارن من دیشب پوره سیب زمینی دارم دوست داشت فرنی بده حریره بادام کدو حلوایی کدو سبز پسرم کدو سبز اصلا دوست نداشت

پسرمنم نمیخوره فرنی پوره هویج پوره سیب حریره نمیدونم چرا

هي بايد تكرار كني تا عادت كنه

خدااا اینقدر دوس دارم غذا بخوره جوجم

خب اولین غذاشه توقع نداشته باش خوب بخوره دوتا قاشق بده بسه ،الان تو سن بچه شما ایده غذایی نیس ک

سوال های مرتبط

مامان دُردونـھ 🎀 مامان دُردونـھ 🎀 ۱۳ ماهگی
مامان سورنای قندعسل💚 مامان سورنای قندعسل💚 ۸ ماهگی