بله منم کیست و تنبلی تخمدان داشتم دکتر میگفت گذراست یه ماه هست یه ماه میره و فقط ویتامین و اینا مصرف کردم بدون قرص جلوگیری و تخمدان
خانومااا قرص ضد بارداری واس کیست خوبع بعدهاا ضرر ندارع؟؟
اره عزیزم من بودم فقط وزنمو ۱۰ کیلو کم کردم با رژیم غذایی داشتم باشگاه هم میرفتم که خداروشکر کیست برطرف شد ولی تبلی تخمدانو داشتم که باردار شدم
اره من همین ماه بدون هیچ قرص هورمونی دکترم حتی نرفتم و بیخیال بودم فقط مکمل ویتامین خوردم باردار شدم الانم حتی باورم نمیشه باردارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.