دستاشه 🥲تکون میده برا منم همینه ولی بچم بریچه
واسه منم اینجوری کافیه دراز بکشم دوطرف باهم میزنه یا زیر شکمم ویبره میخوره کاش میدونستم داره چیکار میکنه
برای منم از اول دو طرف پهلوهام میزنه سونوهای اولم سفالیک بود ۲۴ هفته بریچ بود ولی حرکتاش اصلا باهم فرق نمیکرد
منم همینجور حسش میکنم ولی سفالیک هست
از حرکتش نمیشه موقعیتش و تشخیص داد
نه برای منم دو پهلو حس میکردم سفالیک بود
اره عزیزم
منم همینجوری ام
والا من هم پهلوی راستم میزنه هم پهلوی چپم موندم پوزیشن این بچه چطوره🤣
منم همین جورم بیشتر اوقات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.