۱۳ پاسخ

کالابرگ به اسم مادره پول که نیست بخوره تو سرشون عین گداها هربار یه ذره میبخشن

ب همه ميدن فك كنم كالابرگ 🤦🏻‍♀️كاش پول واريز كنن😂😂

برای همه هست

کارت و شارژ میکنن میشه باهاش سبد کالا خرید کرد پول نمیدن

چجوری میدن تو کدوم کارت میریزن

ب همه میدن بنظرم
قانونش عوض کردن حتما

یعنی به ما ۴۰۴ایا هم میده؟؟

خدا کنه تازه به حساب بانکی خود مادر واریز میشه .من که تو دوتا بانک حساب دارم یکی ملی یکی صادرات خدا کنه یکی از این دوتا بانک جز بانک های عامل باشن که شارژ میشه

چرا برای من پیامک نیومده

ینی ب ماهاییم ک 404بچهامون ب دنیا اومدن

باز پول ۲ تا بسته پوشک میشه😬😂

واقعا امیدوارم به ما هم بدن ..حداقل پول پوشکشون در میاد

اره فکر کنمممم

سوال های مرتبط