۱۰ پاسخ

من دستمال با آب گرم میشورم و میچلونم . ک سرد نباشه بدش بیاد با همون تمیزش میکنم

میشورم

فقط پوشک عوض میکنم ولی روزی دو الی سه بار میشورم
زیاد بشوری بچه مریض میشه پهلو درد میشه

با دستمال مرطوب پاکش میکنم سرنج هم‌ میزنم
مامیش میکنم

من میشورم خودمون خوشمون میاد بریم دستشویی نشوریم خوب بچه اذیت میشه اصلا وقتی میشوری اینقد خوشحال میشه دستمال مرطوبممواقعی استفاده میکنم که نشه بشوری

میشورم

با پنبه خیس پاکش میکنم خشکش میکنم بعد میبندمش

با پنبه میشورم

اگر نتونم بشورم حتما با پنبه خیس پاکش میکنم

با دستمال کاغذی ادرارش خشک میکنم پماد میزنم پوشک میکنم

سوال های مرتبط